گودزیلای ژاپنی برای شکست همه حریفان قدر خود، نیرو و توانایی کافی ذخیره کرده است اما آیا چهره آن هم همان قدر قوی و با شکوه است؟ با اینکه قضاوت درباره طراحی ظاهری خودرو یک امر سلیقه ای است، اما در مقایسه ای پهلو به پهلو بین رقبای عمدتاً اروپایی و نیسان جی تی آر، ضعف طراحی آن مشهود می‌گردد.


حالا تیم طراحی مجله تاپ اسپید دست روی این خودرو گذاشته و طرحی را برای نسل بعدی جی تی آر پیشنهاد داده است. در طراحی این خودرو به تکامل ظاهری این سوپر اسپرت توجه شده و زبان طراحی محصولات نیسان مخصوصاً المانهای جدید محصولات کانسپت نیز در نظر گرفته شده است. چراغهای بومرنگی و جلوپنجره آشنای نیسان، هواکشهای جانبی مشابه شورولت کوروت، خطوط بدنه ملایم و سقف شیب دار و شناور گونه و اسپویلر بزرگ عقب و از همه بهتر چراغهای نوآورانه عقب در مجموع چهره ای تهاجمی و در عین حال شیک و امروزی به نیسان بخشیده‌اند.


نسل آینده نیسان GT-R قرار است پیش از پایان سال 2015 و به عنوان مدل 2016 به بازار بیاید. گفته می‌شود تکنولوژی‌های مورد استفاده در آن سیستم غیر فعال کردن سیلندرها و همچنین سیستم حرکت/توقف و حتی سیستم هیبریدی ویلیامز برای تطبیق بیشتر با استانداردهای محیط زیست و مصرف سوخت، خواهند بود.

نوشته شده در دو شنبه 22 مهر 1392ساعت 14:56 توسط admin |

آدرس لینک این فیلم برای دیدن در اینترنت: http://www.aparat.com/v/C6aok

 

آدرس لینک مستقیم برای دانلود:http://host11.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/256/2cefc561758fe968cae746f184997db1767853.mp4

نوشته شده در جمعه 19 مهر 1392ساعت 20:27 توسط admin |

بالاخره همکاری رنو و کاترهام برای احیای آلپاین به ثمر نشست و خودروی اسپرت مشترک طرح نهایی خود را یافت.


در حالی که پیش از این تصاویری از تست این خودروی اسپرت با بدنه لوتوس الیز منتشر شده بود، طرح نهایی تایید شده، تفاوتهای بسیاری با لوتوس دارد. طراحی این ماشین کاملاً مشابه با خودروهای مسابقه ای مخصوصاً مسابقات 24 ساعته لمانز است. به احتمال زیاد چهارچوب و پلتفرم این خودرو، نمونه توسعه یافته و آلیاژی کاترهام است و برای پیشرانه نیز موتورهای 4 سیلندر رنو با قدرت بین 250 تا 300 اسب در نظر گرفته می‌شود.


این خودرو در دو نسخه آلپاین و کاترهام تولید خواهد شد و طراحی ظاهری آن‌ها نیز اندکی با هم متفاوت خواهد بود. مثلا نمونه آلپاین آن برای تمایز از المانهای آلپاین کانسپت که در سال 2012 معرفی شد، بهره خواهد جست. کاترهام امیدوار است با تولید 3000 دستگاه از این خودرو در سال، فروش خود را 500 درصد افزایش دهد. بدین ترتیب کاترهام نیز در صف خودروسازان واقعی خودروهای اسپرت قرار می‌گیرد. همچنین کاترهام برای تولید یک خودروی کوچک شهری و یک SUV نیز برنامه‌هایی دارد.

نوشته شده در چهار شنبه 17 مهر 1392ساعت 17:27 توسط admin |

باز هم خودروی دیگری از کریستیانو رونالدو، مهاجم رئال مادرید خبر ساز شد. این بار شاهکار فراری به سمت پارکینگ گران قیمت این بازیکن حرکت می‌کند. در میان کلکسیون خودروهای رونالدو می‌توان ماشینهایی نظیر رولز رویس فانتوم، آستون مارتین DB9، بوگاتی ویرون، لامبورگینی آونتادور، مازراتی گرن کابریو، فراری F430، آئودی R8، پورشه کاین، بنتلی کانتیننتال و انواع مرسدس بنز را دید.


برای فوتبالیستی که به تازگی قراردادی 5 ساله با درآمد سالانه 17 میلیون یورو منعقد کرده، خریداری بهترین خودروها دیگر یک آرزوی دور نیست. کافیست برای خرید یکی از افسانه های حال حاضر کمی جیب خود را بتکاند!


رونالدو یکی از 499 مشتری خوش شانس لافراری است که در لیست انتظار خرید این خودرو قرار دارد. خودرویی که با قدرت 963 اسبی و پیشرانه هیبریدی در کمتر از 3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و تا سرعت 200 کیلومتر تنها به 7 ثانیه زمان نیاز دارد و در 15 ثانیه نیز سرعت 300 کیلومتر را رد می‌کند. نهایت سرعت این سوپر اسپرت ایتالیایی نیز 350 کیلومتر بر ساعت است.


لافراری به عنوان سریع‌ترین و تکنولوژیک ترین خودروی فراری حدود 1.3 میلیون دلار قیمت دارد و طبق گفته فراری تنها به مشتریانی که حداقل 5 فراری دیگر دارند فروخته می‌شود. در حالی که کریستیانو رونالدو 4 فراری دیگر دارد و ناچار است یک فراری دیگر هم به کلکسیون خود اضافه کند یا بهای بالاتری از قیمت پایه بپردازد.


امیدواریم کریس بلایی را که سر GTB 599 خود آورد، و بعد ناچار به فروش 50 هزار یورویی آن شد، سر این اسب نازنین نیاورد!

نوشته شده در پنج شنبه 4 مهر 1392ساعت 12:7 توسط admin |