آئودی R8 PD GT850 بدون شک یکی از خاص ترین تیونینگ های بازار است که توسط Prior Design صورت گرفته است.

طراحی سپر جلو به طور کامل تغییر کرده و عریض تر شده است. همچنین یک اسپویلر کربنی یکپارچه در زیر آن قرار گرفته است. علاوه براین شاهد استفاده از دریچه های بزرگ  برروی هود، سقف و داخل سپر نیز هستیم. در نمای عقب نیز ترکیب اسپویلر بزرگ با سپر جدید که خروجی های دایروی را در خود جای داده نمایی متفاوت پدید آورده است. استفاده از قوس های بزرگ و رکاب جانبی از دیگر تغییراتی است که در نمای جانبی جلب توجه می کند.

قدرت موتور V8 این محصول به 420 اسب بخار رسیده است که بنا به درخواست مشتری تا 475 اسب بخار نیز قابل ارتقاست. البته اگر خواهان قدرت بیشتر هستید Prior Design  می تواند با اضافه کردن یک سیستم کمپرسور قدرت خروجی را به 565 اسب بخار برساند. هزینه ی خرید و نصب کیت 24900 یورو می باشد و همچنین برای ارتقا موتور تا 420 اسب بخار باید 5900 یورو پرداخت کرد.

نوشته شده در شنبه 30 شهريور 1392ساعت 21:21 توسط admin |

ای جی تویودا، یکی از مدیران موفق و بسیار موثر صنعت خودروسازی در سن 100 سالگی و در پی نارسایی قلبی درگذشت. وی پسر عموی بنیان گذار شرکت تویوتای ژاپن بود و به عنوان پنجمین مدیر عامل، از سال 1967 الی 1982 طولانی‌ترین دوره مدیریت این شرکت را بر عهده داشت. پس از آن تا سال 1994 به عنوان مشاور افتخاری و دست راست مدیرعامل این شرکت خدمت کرد.


ای جی تویودا فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه توکیو بود و در ابتدا که شرکت تویوتا کار بافندگی می‌کرد به عنوان یک مهندس ناظر اندازه گیری به این شرکت پیوست. سال 1966 با افزایش دامنه نفوذ تویوتا، مدل کرولا را جهانی کرد که اکنون پرفروش‌ترین خودروی تاریخ به شمار می‌آید و در سال 1989 نام تجاری لکسس (لکسوس) را برای تولید خودروهای لوکس تویوتا بنیان نهاد.


زمانی که تویودا شروع به کار کرده بود این شرکت خودروهای خود را با قطعاتی از جنرال موتورز تولید می‌کرد. اما اکنون تویوتا بزرگ‌ترین شرکت جهان است و بخش عمده ای از این موفقیت به مدیریت افرادی چون تویودا بر می‌گردد. در حال حاضر نوه بنیان گذار این شرکت، آکیو تویودا مدیریت این شرکت را بر عهده دارد.

نوشته شده در شنبه 30 شهريور 1392ساعت 15:31 توسط admin |

در این روزها که اخبار نمایشگاه فرانکفورت 2013 در محوریت قرار داشت ، هنسی از برنامه ای با نام HPE700 برای تیونینگ مک لارن MP4-12C خبر داد.

بزرگ‌ترین تغییرات در قسمت موتور این محصول صورت گرفته، جایی که مهندسین هنسی با بهینه سازی ECU، بروز رسانی اینترکولر و سیستم اگزوز توانسته اند قدرت و گشتاور موتور 3.8 لیتری V8 مجهز به توربوی دوقلو را به ترتیب با 88 و 130 واحد افزایش به 704 اسب بخار و 728 نیوتن متر برسانند. این تغییرات شتاب صفر تا صد نزدیک به 2.8 ثانیه ای و پیمودن یک چهارم مایل در 10.3 ثانیه با سرعت 220 کیلومتر در ساعت را سبب شده‌اند.

  

نوشته شده در جمعه 29 شهريور 1392ساعت 16:32 توسط admin |

کوپه اسپرت آلفا 2014 بزودی با قیمتی حدود 70 هزار دلار به بازار می‌آید تا چالشی برای پورشه کیمن، شورولت کوروت و بسیاری از کوپه های اسپرت امروزی ایجاد کند.


پیشرانه چهار سیلندر توربوی 1.75 لیتری این خودرو با 240 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور ممکن است کوچک به نظر آید اما با توجه به وزن خالص 844 کیلوگرمی این خودرو می‌توان این ارقام را به راحتی پذیرفت. این وزن حدود 453 کیلو از یک سوباروی BRZ با توان 200 اسب بخار هم کمتر است! برای کاهش وزن از ترکیبات آلومینیوم، فیبر کربن، پلی اورتان تزریقی و ورقهای SMC استفاده شده و شیشه‌ها نیز با ترکیبی سبک وزن، 15 درصد سبک‌تر ساخته شده‌اند. شاسی یک تکه خودرو نیز از جنس فیبر کربن است و تنها 65 کیلوگرم وزن دارد.

آلفا رومئو 4C می‌تواند با کمک کلاچ دوگانه و موتور پر قدرت خود ظرف 4.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و البته نهایت سرعت آن نیز 258 کیلومتر بر ساعت می‌باشد. بنابراین ما با یک سوپر اسپرت طرف نیستیم و نباید انتظارات بالایی از این خودرو داشت. مصرف سوخت خودرو 4C به طور متوسط 6.8 لیتر و میزان CO2 تولیدی آن 157 گرم در کیلومتر اعلام شده است.
آلفا رومئو تولید سالانه این خودرو را به 3500 دستگاه محدود کرده تا به این ترتیب به خاص بودن و محبوبیت آن کمک کند.

نوشته شده در جمعه 29 شهريور 1392ساعت 15:25 توسط admin |

اولین جلسه مشترک مدیران عامل دو شرکت خودروسازی بزرگ کشور با هدف «همکاری مشترک» روز گذشته در ایران خودرو برگزار شد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد‌ هاشم یکه زارع، مدیرعامل جدید ایران خودرو عزم خود را برای ایجاد یک همکاری مشترک با سایپا جزم کرده است.

خودروسازان در جلسه روز گذشته خود در حالی صحبت از همکاری مشترک در مواردی مانند طراحی پلت‌فرم و تولید قطعات کرده‌اند که کارشناسان این کار را سخت و البته خوب می‌دانند.
سعید لیلاز، کارشناس مسائل اقتصادی در این مورد با تاکید بر اینکه پیش از این نیز میل به این همکاری وجود داشته می‌گوید: با تشدید تحریم‌ها و کاهش فروش خودروسازان شاهد بیشتر شدن این میل هستیم. لیلاز با اشاره به اینکه همکاری مشترک کار ساده‌ای نیست، می‌افزاید: به هر حال ایران خودرو و سایپا دو شرکت مستقل هستند و هر کدام مسایل خاص خود را دارند، اما این همکاری باید واقعا میان این دو خودروساز رخ دهد و باید منتظر مشخص شدن نتایج ماند.
دو خودروساز بزرگ کشور با حضور در این جلسه مشترک اعلام کردند که می‌خواهند در کنار رقابت در بازار داخلی، در سطح بین‌المللی ارتباطی دوستانه در جهت صدور برندهای خود به بازارهای جهانی داشته باشند. کارشناسان عقیده دارند که همکاری خودروسازان در عرصه‌های بین‌المللی می‌تواند اثرگذارتر باشد، برای مثال داشتن یک شرکت خدمات پس از فروش مشترک میان ایران خودرو و سایپا در کشوری که بازار هدف هر دو آنها است، می‌تواند به کاهش هزینه‌هایشان کمک فراوانی کند.
هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو پیش از این در مراسم معارفه خود بر اتحاد خودروسازان با هدف پیشبرد صنعت خودرو تاکید کرده بود. بررسی استراتژی صنعت خودروی کشور و راه‌های برون رفت ازمشکلات فعلی صنعت خودروسازی در دولت تدبیر و امید نیز از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه مشترک دو خودروساز بوده است. خودروسازان قصد دارند برای بهتر پیش بردن اهداف خود کارگروهی متشکل از مهندسان و مدیران ایران خودرو و سایپا برای اجرایی کردن اتحاد استراتژیک بین این دو خودرو ساز نیز در هفته آینده برگزار کنند.

منبع : روزنامه دنیای اقتصاد

نوشته شده در جمعه 29 شهريور 1392ساعت 14:51 توسط admin |

آیا کاترهام که اینک در کنار شریک جدید و قدرتمندی چون رنو قرار گرفته، از تک محصولی و جمود خارج می‌شود؟ پاسخ این پرسش در گذر زمان مشخص خواهد شد. اما معرفی اولین محصول واقعاً جدید بعد از آن همه مدل هفت یک جور می‌تواند نوید بخش یک تغییر باشد.

آئروسون کانسپت یک اسپرت به سبک کاترهام است. خودرویی سبک، بدون سقف و حتی بدون حفاظ شیشه جلو.


با این وجود چراغهای گرد و قورباغه ای مدل هفت جای خود را به چراغهای مدرن جدید داده‌اند و مهم‌تر از آن سبک بدنه دیگر OpenWheel نیست؛ و چرخ‌ها داخل بدنه و گلگیر قرار گرفته‌اند نه به سبک خودروهای فرمول و جدا از بدنه!


کاترهام در ساخت آیرو سون از مواد مرکب و فیبر کربن استفاده کرده است که ثمره کار تیم فرمول یک کاترهام روی این خودرو است. بر خلاف سون، به آیرودینامیک اهمیت بیشتری داده شده و حتی نامگذاری این خودرو نیز بیانگر همین امر است.


اطلاعات فنی، توانایی‌ها و ویژگی‌ها و تصاویر با کیفیت‌ تری از این خودرو را با رونمایی رسمی از آن منتشر خواهیم کرد. در عین حال کاترهام به جد در حال کار روی آلپاین است تا آن را برای سال 2016 و برای رنو آماده سازد.

نوشته شده در جمعه 29 شهريور 1392ساعت 14:41 توسط admin |

LB Performace، تیونری از سرزمین طلوع خورشید،ژاپن. تیوتری که بیشتر وقت خود را صرف تیون خودروهای معروف جهان می کند. از جمله پروژه های موفق این تیونر، تیونینگ نیسان GT-R و یک فراری 458 می باشد اما حالا بنظر می رسد به سراغ آونتادور رودستر رفته تا خودرویی کاملا متفاوت خلق کند.

هم اکنون دو تیزر به شکل عکس راهی اینترنت شده که از طریق آن می توان به اسرار LB پی برد. انتخاب جزئیات قرمز مانند چرخ ها، بدنه سفید و فیبرکربن، خودرویی سه رنگ بوجود آورده است.

 

در حال حاضر جزئیات بسیار محدود است اما اطلاعات بیشتر طی هفته های آتی بدست خواهد آمد.

نوشته شده در چهار شنبه 27 شهريور 1392ساعت 18:3 توسط admin |

برای سال 2014، کیا قرار است روی کراس اوور شیک و محبوب خود یعنی اسپورتیج، فیس لیفتی را به بازار ارائه کند تا همچنان این خودرو را در برابر رقبای جدیدتر، مسلح نگاه دارد.
در نگاه اول چراغهای مه شکن و جلوپنجره مشبک در مدل EX تغییرات اندک ظاهری را نشان می‌دهند. همچنین چراغهای HID که به صورت سفارشی نصب می‌شوند و چراغهای LED نیز جلب توجه مختصری می‌کنند. در مجموع، تغییرات قابل توجهی دیده نمی شوند.


تغییرات داخل اتاق نیز محدود می‌باشند. تجهیزات استاندارد جدید از امتیازات قابل ذکر اند. از جمله فرمان تلسکوپی و صندلیهای تاشوی عقب و دریچه دسترسی به فضای بار و سیستم تهویه صندلی‌ها در کنار روکش چرمی و سانروف پانوراما و سیستم ناوبری GPS و هشدار ترافیک SiriusXM و همچنین یک سیستم سرگرمی قابل اتصال به گوشی‌های هوشمند.


کیا اسپورتیج از سال 93 در سبد محصولات کیا قرار گرفت و نسلهای دوم و سوم آن محبوبیتی دو چندان یافت. مخصوصاً نسل اخیر که از سال 2010 توسط پیتر شرایر طراحی و وارد بازار شد و سال 2011 خودروی سال شناخته شد. سال 2012 موسسه جی دی پاور این خودرو را با پنج ستاره در صدر لیست خودروها از لحاظ قابلیت اطمینان و ارزش در برابر هزینه قرار داد.

  

نوشته شده در سه شنبه 26 شهريور 1392ساعت 16:57 توسط admin |

تیونر محبوب آلمانی، کارلسون از برنامه جدید خود که تیون مرسدس بنز اس کلاس 2014 است پرده برداشت و تصاویر آن را راهی اینترنت کرد.

 

طراحی بیرونی این خودرو کمی با نسخه استاندارد تفاوت دارد و البته که جذاب تر هم شده است. کارلسون این هتل 5 ستاره را به سپر جلوی جدید که هوای بیشتری وارد آن می شود، رکاب های جانبی (RS) و اسپویلر های جانبی که در جلوی خودرو واقع شده اند، تجهیز کرده است.در عقب هم یک سپر جدید و اگزوز ها دوقلوی اسپرت خودنمایی می کنند. همچنین مشتریان می توانند رینگ های 19 تا 21 اینچی برای اس کلاس خود سفارش دهند.

اما زیر کاپوت این قصر لوکس: موتور 4.7 لیتری V8 مرسدس اکنون می تواند 610 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور تولید کند یعنی 154 اسب بخار افزایش قدرت و 200 نیوتن متر افزایش گشتاور. همچنین کارلسون به سراغ موتور 5.5 لتیری V8 مرسدس S63 AMG هم رفته است، و با انجام فوت و فن ها خود، قدرت خروجی آن را به 780 اسب بخار و گشتاور آن را به 1050 نیوتن متر رسانده است و این یعنی افزایش 195 اسب بخاری قدرت و 150 نیوتن متری گشتاور.

 

کابین هم با اصلاحات چوبی و چرمی همراه شده و ردیف عقب هم از سیستم سرگرمی جدید بهره می برد، Wi-Fi یکی از سیستم ها کابین این خودرو است. علاقه مندان به موسیقی هم می توانند در کابین راحت این خودرو از شنیدن صدای REVOX نهایت لذت را ببرند. تجهیزت جدید دیگری که به فضای داخلی این خودرو اضافه شده اند عبارت اند از: کف پوش پوست گوسفند، یک یخچال و یک جاسیگاری سفارشی

      

 

نوشته شده در دو شنبه 25 شهريور 1392ساعت 17:41 توسط admin |

فرانکفورت 2013: تک آرت با معرفی پکیج Gran GT اولین تیونری شد که به سراغ فیس لیفت پانامرای 2014 می رود . . .

کیت بدنه گرند جی تی که 42 میلیمتر در محور جلو و 84 میلیمتر در محور عقب به عرض پانامرا افزوده است، از ترکیب فیبرکربن با پلی اورتان ساخته شده که شامل سپر جدید جلو با ورودی هوای نسبتا بزرگ، کاپوت جدید، رکاب های جانبی، گلگیرهای عریض تر، اسپویلر سقفی، باله ثابت عقب و دیفیوزر عقب می شود. تک آرت همچنین از سیستم اگزوز فولادی ضد زنگ بهره گرفته که خروجی های دوبل در طرفین دارد.

  

برای رینگ ها، تک آرت دست مشتریان را باز گذاشته تا طرح های مختلف را با سایزهای 20 تا 22 اینچی سفارش دهند؛ البته پیشنهاد ویژه تیونر رینگ های 22 اینچی فورج کاری شده Formula III است که با رنگ مشکی براق تزیین شده اند.

درون کابین خودرو نیز علاوه بر تریم کربنی، دو نمایشگر هفت اینچی، روکش چرمی و فرمان سه شاخه جدید نیز به چشم می خورند. مهندسین تک آرت هنوز درحال بهبود پیشرانه 4.8 لیتری پانامرای توربو هستند تا قدرت 520 اسبی آنرا به 580 اسب بخار افزایش دهند.

  

نوشته شده در یک شنبه 24 شهريور 1392ساعت 14:36 توسط admin |

BMW i3 برای اولین بار به صورت رسمی در نمایشگاه فرانکفورت از آن رونمایی شد. این خودروی هیبریدی قرار است با قیمت 42.275 هزار دلاری در اوایل سال آینده عرضه شود. اما می‌توان شباهت‌هایی بین این خودروی هیبریدی با خودروی مفهومی 2 سال پیش BMW در همین نمایشگاه یافت.

 
BMW I3 از دو پیشرانه بنزینی و الکتریکی بهره می‌برد که پیشرانه الکتریکی آن در انتهای خودرو قرار دارد و قادر است به کمک یک باتری یون لیتیوم 22 کیلووات ساعت قدرت 170 اسب بخاری و گشتاور 184 پوند بر فوت را تولید کند که در این حالت قادر خواهد بود مسیر 80 تا 100 مایلی را بپیماید. البته برای پیمودن مسیر بیشتر موتور بنزینی به کمک آن می‌آید ولی تنها 10 لیتر سوخت بنزین در مخزن این خودرو جای می‌گیرد و قادر است تا مسافت طی شده قبلی را به 180 مایل افزایش دهد. البته جنس بدنه این خودرو از کامپوزیت سبک به همراه پلاستیک تقویت شد و فیبر کربن است که بر روی شاسی که ترکیبی از آلومینیوم و منیزیم است سوار شده است.

 
با این توصیفات شاید شاهکار این خودروساز آلمانی انقلابی در صنعت طراحی و ساخت و تولید انبوه چنین خودروهای هیبریدی و به صرفه ای باشد.

نوشته شده در شنبه 23 شهريور 1392ساعت 19:14 توسط admin |

فرانکفورت 2013 : حالا دیگر بدون هیچ حرف و حدیث و تعصبی می توان منصوری را بعنوان یکی از برترین ها و حتی برترین برند در دنیای تیونینگ به شمار آورد . منصوری در فرانکفورت نشان داده که فقط متخصص تغییر ظاهر با فیبرکربن نیست و توانایی های انجام کارهای بزرگ را دارد . منصوری در فرانکفورت قدرت و زیبایی را با هم در آمیخته است .

منصوری در این نمایشگاه دو شاهکار زیبا و قدرتمند براساس خودروهای ایتالیایی به روی صحنه آورده است . لامبورگینی کربونادو نسخه ی روداستر و فراری F12 La Revoluzione !

کیت بدنه ای که منصوری بر F12 Berlinetta  پوشانده ، سبب شده تا یکی از خاص ترین خودروها شکل بگیرد . اما برای خاص تر کردن این اسب سرکش از پیشرانه ای با قدرت 1200 اسب بخار و گشتاور 890 نیوتن متر بهره گرفته شده است تا در نهایت برچسب قیمت  1,300,000  یورویی برروی La Revoluzione بخورد .

منصوری سپرجلوی این محصول را همانند دماغه ی برعکس شده ی خودروهای فرمولا1 توصیف می کند . دریچه های متعدد نصب شده در این قسمت باعث بهبود هوارسانی به موتور خودرو شده است . تغییرات نرم افزاری در واحد کنترل الکترونیک ، توربوشارژرهای بزرگتر و سیستم اگزوز جدید باعث چنین جهشی در افزایش قدرت شده اند . پس از این تغییرات اسب سرکش منصوری به  شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیه ای و حداکثر سرعت 370 کیلومتر دست پیدا کرده است . La Revoluzione با رینگ های پنج پره ی جدید 21 اینچی در جلو و 22 اینچی در عقب که با لاستیک های پیرلی پوشیده شده اند در خیابان ها خواهد تازید.

رنگ بدنه Revolution Red به کابین هم نفوذ کرده و در ترکیب با فیبرکربن ، چرم گاو ، آکانتارا و امکانات متعدد دیگر نمایی متفاوت را برای راننده رقم زده است .

نوشته شده در شنبه 23 شهريور 1392ساعت 9:38 توسط admin |

فرانکفورت 2013: مازراتی با همکاری استودیوی طراحی Ermenegildo Zegna که هم اکنون در میلان ایتالیا مشغول فعالیت است با یک مدل مفهومی از کواتروپورت جدید به نمایشگاه آمد؛ آنها این سدان لوکس را لوکس تر کرده اند . . . !

 

این برای اولین بار نیست که طراحان معروف مد با خودروسازها همکاری می کنند؛ پروژه هایی مانند فیات 500 گوچی یا کرایسلر 300C جان وارویتوس (John Varvatos) یکی از معروف ترین مثال ها در این زمینه هستند. حتی خود مازراتی هم سابقه همکاری با طراحان مد را داشته که آخرین آن هم به سال 2011 میلادی بازمی گردد که گرن کابریو فندی را معرفی کرد.

 

در قسمت فنی پیش بینی می شود کواتروپورت با همان پیشرانه V8 استانداردش بدست مشتریان برسد یعنی یک موتور 3.8 لیتری V8 که با توربوهای دوقلو و با 530 اسب بخار قدرت و 710 نیوتن متر گشتاور می تواند صفرتاصد را در 4.7 ثانیه طی کرده و در نهایت نیز به حداکثر سرعت 307 کیلومتر برساعت برسد.

نوشته شده در جمعه 22 شهريور 1392ساعت 16:4 توسط admin |

نوشته شده در سه شنبه 19 شهريور 1392ساعت 18:42 توسط admin |

بنظر شما یک سوپر اسپرت معروف با چه چیزی زیبا می شود؟! صد در صد جواب شما تغییرات بدنه نیست چون سوپر اسپرت ها به اندازه کافی اسپرت هستند و کمتر پیش می آید که تیونری به سمت بدنه ی یک سوپر اسپرت معروف برود! اما تنها گزینه ای که باقی می ماند رینگ و لاستیک است.

به تازگی گروه SR Auto کانادا عکس هایی از آونتادور خود با چرخ های جدید منتشر کرده که جلوه ای تازه به آن بخشیده است. انتظار می رود کمی تغییرات روی این آونتادور شکل گرفته باشد که فعلا جزئیات آن در دسترس نیست.

این رینگ های که مانند زمرد می درخشند در کنار بدنه سفید، نمایی سرد و آرام به این گاو وحشی بخشیده اند.

نوشته شده در دو شنبه 18 شهريور 1392ساعت 17:41 توسط admin |

پژو 206 اس دي , تفاوت و باز هم زيبايي

پژو 206 اس دي پنجمين و آخرين گونه از انواع مختلف خودرو 206 به شمار مي آيد. اين خودرو در ميان مدل هاي ديگر خانواده خود شامل 206 هاچ بك 3 در و 5 در، كوپه روباز و استيشن به دليل برخورداري از صندوق عقب بزرگ و جادار، نقش خود را به عنوان يك خودرو خانوادگي تمام عيار به خوبي ايفا مي كند. 206 اس دي در قسمت عقب فضاي زيادي را براي سرنشينان فراهم كرده و ايمني بالايي را براي تمام مسافرانش به ارمغان مي آورد. صندلي هاي عقب اس دي قابليت تا شدن را دارند كه با اين كار ظرفيت صندوق عقب افزايش قابل توجهي پيدا مي كند.
دو نوع موتور بنزيني 4 سيلندر با ظرفيت هاي 1360 و 1587 سي سي براي 206 اس دي قابل سفارش است كه در حال حاضر در ايران فقط موتور 6/1 ليتري عرضه مي شود. هر دو موتور قابليت كاركرد با بنزين هاي متفاوت از نظر اكتان را داشته و از استاندارد آلايندگي يورو 4 پيروي مي كنند.
براي مطابقت بيشتر 206 اس دي با شرايط خانواده ها، سيستم تعليق عقب آن دوباره طراحي و مهندسي شده است تا بيشترين آسايش و رفاه را براي اعضاي خانواده شما به ارمغان بياورد.

 

دریافت کاتالوگ

 

 

 

دریافت دفترچه راهنما مشتری

 

 

 

 

دریافت تصاویر با کیفیت بالا

 

 

 

 

 

دریافت نسخه چاپی مشخصات فنی

 

 

 

 

تجهیزات

آخرین بروزرسانی

-

 

ترمز

سيستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD ‌و EBA)،  ترمز جلو ديسكي با سيستم خنك كاري،  ترمز عقب ديسكي

 

کیسه هوای ایمنی

كيسه هواي راننده و سرنشين جلو

 

فرمان

هیدرولیک

 

سیستم تهویه

دستی

 

سیستم صوتی

بلندگوي درهاي جلو،پخش CD با كنترل پشت فرمان

 

چراغها

چراغ مه شكن جلو و عقب،چراغ نقشه خوان،قابليت تنظيم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو،چراغ همراهي تا درب منزل در محيط هاي تاريك

 

آیینه‌ها

آيينه هاي جانبي دستي

 

شیشه ها

شيشه بالابر برقي درهاي جلو

 

تزئینات

تریم خاکستری

 

تجهیزات ایمنی

ايموبيلايزر،قفل مركزي با ريموت راديويي،كمربندهاي ايمني جلو با قابليت تنظيم ارتفاع،سيستم كنترل بخار بنزين

 

رینگ و لاستیک

فولادی

 

صندلی

صندلي راننده با قابليت تنظيم ارتفاع،پشت سري جلو با قابليت تنظيم ارتفاع،صندلي عقب با قابليت تاشوندگي

 

سایر تجهیزات

سيستم تنظيم سرعت برف پاك كن با سرعت خودرو

 

 

نوشته شده در شنبه 16 شهريور 1392ساعت 13:8 توسط admin |

405 جي ال ايكس، خودرو محبوب ايرانيان

پژو 405 كه در سال 1988 عنوان بهترين خودرو سال اروپا را به خود اختصاص داد يكي از پرفروش ترين خودروهاي ساخته شده در كشور است كه به دليل برخورداري از مزايايي همچون ايمني بالا، مصرف سوخت و آلايندگي پايين، خدمات پس از فروش آسان و در دسترس، قيمت مناسب، اتاق جادار و فرمان پذيري عالي به عنوان يكي از محبوب ترين و مطرح ترين خودروهاي ايراني شناخته مي شود.
موتور نرم و كم صداي اين خودرو 4 سيلندر بوده و با حجم 1800 سي سي، تلفيقي از قدرت و كشش مناسب را به همراه مصرف سوخت كم و آلايندگي پاييفني و رفاهي روز دنيان در اختيار قرار مي دهد.
پژو 405 جي ال ايكس از امكانات فني و رفاهي روز دنيا همچون موتور انژكتوري با مديريت الكترونيكي، شيشه هاي برقي، كولر، فرمان هيدروليك و آينه هاي برقي سود مي برد كه اين تجهيزات و امكانات به همراه ساير موارد ذكر شده، باعث موفقيت چشمگير اين خودرو در بازار ايران شده است.
405 جي ال ايكس داراي بدنه اي بسيار ايمن است كه در عين جذب ضربات وارده در تصادفات به واسطه نقاط جاذب انرژي، از استحكام بسيار زيادي در بخش اتاقك سرنشينان برخوردار است كه اجازه تغيير شكل آن و ورود صدمه به سرنشينان را نمي دهد.

در یافت کاتالوگ

 

 

دریافت دفترچه راهنما مشتری

 

 

 

دریافت تصاویر با کیفیت بالا

 

 

دریافت نسخه چاپی مشخصات فنی

نوشته شده در پنج شنبه 14 شهريور 1392ساعت 13:31 توسط admin |

اگر به کانتیننتال جی تی V8 که اوایل سال 2012 میلادی در نمایشگاه دیترویت رونمایی شد، پسوند S اضافه کنیم حاصل کار چیزی نیست به جز محصول جدید بنتلی که قرارست در مدلهای کوپه و کانورتیبل در فرانکفورت 2013 رونمایی شود . . .

قبل از بهبود فنی، بنتلی ابتدا 10 میلیمتر از ارتفاع تعلیق کاسته و سپس کمک های آنرا در جلو و عقب به ترتیب 45% و 33% خشک تر کرده و آخر سرهم برای رینگ های 20 اینچی آن تایرهای 275/40 و برای رینگ های 21 اینچی سفارشی آن نیز تایرهایی با سایز 275/35 انتخاب کرده است.

 

پیشرانه 4.0 لیتری GT V8 در حالت استاندارد 500 اسب بخار قدرت و 660 نیوتن متر گشتاور دارد اما در مدل GT V8 S این اعداد به ترتیب به 521 اسب بخار در دور 6000 و 680 نیوتن متر در دور 1700 رسیده اند. مابقی مشخصات GT V8 S به صورت زیر خواهند بود:

•شتاب 4.5 ثانیه برای کوپه و 4.7 ثانیه برای کانورتیبل.
•حداکثر سرعت 309 کیلومتر برساعت برای کوپه و 308 کیلومتر برساعت برای کانورتیبل.
•مصرف شهری 15.4 لیتر برای کوپه و 15.8 لیتر برای کانورتیبل.
•مصرف جاده ای 7.7 لیتر برای کوپه و 8 لیتر برای کانورتیبل
•مصرف ترکیبی 10.5 لیتر برای کوپه و 10.9 لیتر برای کانورتیبل.
•تولید 246 گرم CO2 در هر کیلومتر برای کوپه و 254 گرم برای کانورتیبل.
•وزن خالص 2295 کیلوگرمی برای کوپه و 2470 کیلوگرمی برای کانورتیبل.
•دیسک های ترمز 405 میلیمتری در جلو و 335 میلیمتری در عقب.

نوشته شده در پنج شنبه 14 شهريور 1392ساعت 13:17 توسط admin |

Bulleta Motors  شرکت آمریکایی مستقر در کالیفرنیا ، از خودروی اسپرت جدیدش با نام RF22 پرده برداشت .

بدنه ی تمام کامپوزیتی RF22  بر پایه ی لوتوس  Evora شکل گرفته است . طراحی این خودرو را طراح جوان و مشهور ، Samir Sadikhov برعهده داشته است . از وجوه تمایز این خودرو با لوتوس Evora می توان به فاسیای تهاجمی با چراغ های زنون و اسپویلر لبه ای در نمای جلو اشاره کرد . در نمای عقب نیز شاهد استفاده از یک دیفیوزر عظیم هستیم که خروجی های دوگانه اگزوز را در دل خود جای داده است . از دیگر مشخصه های ظاهری می توان به ورودی هوای سقفی ، دیسک های کربن – سرامیکی و رینگ های 19 اینچی از جنس فیبرکربن که با لاستیک Michelin پوشیده شده اند اشاره کرد .

قلب این جنگنده ی آمریکایی ، یک موتور 3.5 لیتری v6 مجهز به سوپرشارژر است که 505 اسب بخار قدرت و 555 نیوتن متر گشتاور تولید می کند . این پیشرانه برای RF22 با وزن 1363 کیلوگرم ، شتاب صفر تا صد نزیک به 3.6 ثانیه را رقم زده است .

قیمت این خودرو برحسب امکانات سفارشی توسط خریدار متفاوت خواهد بود .

نوشته شده در یک شنبه 10 شهريور 1392ساعت 18:39 توسط admin |

انتظارها به پایان رسید و کیا پس از گذشت چند روز از انتشار تیزر کراس اوور جدیدش ، تصاویر این محصول جدید را در اینترنت منتشر کرد . کراس اوور جدید کیا Niro نام دارد و قرار است در نمایشگاه فرانکفورت در غرفه ی کیا حضور پیدا کند .

کانسپت جدید کیا برای رقابت در سگمنت B طراحی شده و آماده است تا تلفیقی از رانندگی شهری و سرسختی خودروهای آفرود را ارائه دهد . اگرچه تصاویر منتشر شده از این کراس اوور بیشتر حال و هوای خودروهای آفرود را دارد اما رقیب اصلی این خودرو ، از سرزمین سامورایی ها ، نیسان جوک است . طراحی Niro در مرکز طراحی کیا در فرانکفورت و توسط رئیس طراحی بخش اروپای این شرکت ، آقای Gregory Guillaume صورت گرفته است . به همین منظور احتمال عرضه ی این محصول به صورت انحصاری  در بازار اروپا قوت گرفته است . نحوه ی رنگ آمیزی Niro نشان از هیبرید بودن این خودرو دارد .

برای اطلاعات بیش تر باید تا نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2013 منتظر بود .

نوشته شده در شنبه 9 شهريور 1392ساعت 18:28 توسط admin |

با معرفی نسخه دیزلی X5 جدید که از زیر دستان ام پاور بیرون آمده، بی ام و برای عالم و آدم خط و نشان کشید چرا که آنها قوی ترین 6 سیلندر خطی دیزلی جهان را ساخته اند . . .

 

بعد از معرفی نسل سوم X5 و همچنین مدل هیبریدی آن حالا نوبت به سومین عضو این خانواده رسیده که با نام M50d شناخته می شود. این خودرو که استاندارد آلایندگی یورو6 را براحتی پاس کرده، پیشرانه 3.0 لیتری دیزلی داشته که به لطف تکنولوژی Tri-turbo  قدرتی معادل 381 اسب بخار و حداکثر گشتاوری برابر 740 نیوتن متر خواهد داشت. وجود گیربکس هشت سرعته اتومات که قدرت را به هر چهار چرخ منتقل می کند نیز موجب شده شتاب صفرتا 100 آن به 5.3 ثانیه برسد.

 

X5 M50d با داشتن مصرف ترکیبی 6.7 لیتر و همچنین تولید 170 گرم CO2 در هر کیلومتر نسبت به نسل پیشین خود بیش از 10 اقتصادی تر و کارآمدتر شده. این خودرو که رینگ های 5 پره ای دوبل 19 اینچی دارد، همانند سایر مدل های M Performance بی ام و بصورت استاندارد با سیستم تعلیق قابل تنظیم به همراه Dynamic Damper Control و تعلیق بادی برای محور عقب عرضه می شود.

نوشته شده در شنبه 9 شهريور 1392ساعت 14:37 توسط admin |

پژو تصمیم گرفته تا در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ، نسخه ی فیس لیفت 5008 را برروی صحنه ببرد . این خودرو در کنار مدل های 3008 ، 308R و 208 هیبرید در غرفه ی پژو حضور خواهد داشت .

 

طراحی قسمت جلو با جلو پنجره ای مشبک براساس محصولات جدید پژو ، قطعات کروم کاری شده و انتخاب رینگ های آلیاژی از 16 تا 18 اینچ از مهمترین تغییرات 5008 پس از فیس لیفت است . برای سرنشینان ردیف دوم  نیز می توان دو نمایشگر رنگی 7 اینچی و دو هدفون بلوتوث به همراه پورت اتصال انواع تجهیزات صوتی و تصویری سفارش داد تا این خودرو به ونی دوست داشتنی تبدیل شود . هم چنین در مقابل سرنشینان جلو نمایشگری قرار دارد که اطلاعاتی فنی مختلفی را در معرض دید راننده قرار می دهد .

 

انواع پیشرانه های بنزینی و دیزل در کنار جعبه دنده اتوماتیک ، دستی و ETG قابل سفارش است . رنج قدرت موتورهای بنزینی 120 تا 163 اسب بخار و رنج قدرت موتورهای دیزلی بین 115 تا 163 اسب بخار قرار دارد .

 

نوشته شده در جمعه 8 شهريور 1392ساعت 16:42 توسط admin |

ولوو رسما از کانسپت جدید خود پیش از نمایشگاه فرانکفورت رونمایی کرد .

 

طراحی این مدل مفهومی بر گرفته از شعار جدید ولوو ، vanilla days ، می باشد . با اضافه شدن زبان جدید طراحی ولوو  ، شاهد کانسپتی لوکس در کلاس گرندتورر هستیم .

 

به گفته ی معاون ارشد بخش طراحی ولوو این کانسپت یک خودروی آینده نگر رویایی نیست ، بلکه طراحی شده است تا بیانگر قابلیت جدید طراحی امروز ولوو باشد و حس اعتماد به نفس را  به نمایش بگذارد . طراحی لوکس به کابین هم سرایت کرده است . بطوریکه از پوشش چرم ، تریم چوب خاکستری رنگ و اکسنت شیشه ای سیاه رنگ بهره گرفته شده است . بدون شک صفحه ی نمایش و سیستم سرگرمی لمسی از بارزترین امکانات مورد استفاده در کابین هستند که در دل خود برترین تکنولوژی را پنهان کرده اند .

نوشته شده در جمعه 8 شهريور 1392ساعت 12:41 توسط admin |

نیسان با معرفی 15RX Personalized Package به مشتریان جوک این مژده را داد که می توانند خودرویی متفاوت اما نه خیلی خاص با بقیه داشته باشند…

 

15RX تنها با دو رنگ بدنه قرمز (Passion Red) و ارغوانی (Night Veil Purple) عرضه شده و موارد دیگری مانند نوار سفید رنگی که روی کاپوت و درب صندوق کشیده شده، قاب نقره ای رنگ آینه ها و رینگ های مشکی رنگ 17 اینچی اش چهره نسبتا بهتری برای جوک به ارمغان آورده است.

درون کابین تقریبا دست نخورده باقیمانده طوریکه تغییر چرم ها و استفاده از دو تریم مشکی/قرمز یا مشکی/خاکستری تنها تفاوت آن با نسخه های استاندارد جوک خواهد بود. در قسمت فنی هم تغییری در قدرت 114 اسبی و گشتاور 150 نیوتن متری پیشرانه 1.6 لیتری آن اعمال نشده است. قیمت پایه ای این پکیج که  فعلا مختص بازار ژاپن درنظر گرفته شده، به حدود 19,950 دلار می رسد.

 

نوشته شده در جمعه 8 شهريور 1392ساعت 12:18 توسط admin |

تویوتا کرولا با دو چهره متفاوت برای بازار آمریکا و سایر بازارها از جمله بیش از 50 کشور در بازارهای اروپایی، روسیه، آفریقای شمالی، خاورمیانه و کشورهای آسیای مرکزی، ارائه شده است. در حالی که کرولای مخصوص بازار آمریکا از طراحی سنتی و بدون هیجانی برخوردار است، کرولای مد نظر ما چهره ای بروزتر، هیجان انگیزتر، متفاوت و جلب توجه کننده دارد.

 


چراغهای جلو همانند چشمانی کشیده تا روی گلگیرها امتداد یافته‌اند. جلوپنجره کرومی تا چراغ‌ها امتداد یافته و LED درون کاسه جلو با آن هماهنگی زیادی دارد. چراغهای عقب نیز هماهنگ با چراغهای جلو طراحی شده‌اند و یک نوار پهن کرومی تا میانه آن‌ها امتداد یافته است. سپرها و جلو پنجره نیز تغییر یافته اند اما سایر مشخصات دست نخورده باقی مانده اند از جمله فاصله 2.7 متری بین محورهای جلو و عقب. نمای جانبی خودرو بیشتر شبیه محصولات کیا و حتی رنو از آب درآمده است.


کرولای اروپایی در ترکیه و با سرمایه گذاری جدید 150 میلیون یورویی با 900 کارمند جدید ساخته می شود تا در برابر مزدا 3 سدان جدید، کیا سراتو و هوندا سیویک قرار گیرد. قیمت کرولای جدید از 16 هزار و 700 دلار آغاز می شود.

نوشته شده در پنج شنبه 7 شهريور 1392ساعت 19:50 توسط admin |

فولکس واگن گلف الکتریکی تحت عنوان e-Golf قرار است در کنار دیگر همتای خودرو یعنی e-Up در نمایشگاه فرانکفورت حضور پیدا کنند تا فولکس واگن را یک قدم دیگر به جلو ببرند.

 

بگذارید شما را با این دو خودرو دوست داشتنی آشنا کنیم،از e-Golf شروع می‌کنیم که موتور الکتریکی آن می‌تواند حدود 115 اسب بخار قدرت و 199 پوند فوت گشتاور تولید کند.فولکس واگن می‌گوید این خودرو می‌تواند حداکثر تا 140 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد و ظرف 10.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.شایان به ذکر است که این خودرو تنها با یک بار شارژ می‌تواند 190 کیلومتر مسافت طی کند.

 

قدرت این خودرو کوچک و سبک از یک موتور الکتریکی 80 اسب بخاری بدست می‌آید که در عین حال می‌تواند 155 پوند فوت گشتاور تولید کند.فولکس واگن ادعا می‌کند این خودرو می‌تواند تا مرز 135 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو تمام الکتریکی هم 12.4 ثانیه است.هر دو خودرو مذکور دارای حالت‌های اکو و اکو صرفه جویی بیشتر می‌باشند.

 

هر دوی این خودروها از سیستم شارژ ترکیبی جدیدی استفاده می‌کنند که توسط فولکس واگن توسعه یافته است که خریداران را قادر می‌سازد خودروهای خود از طریق جریان‌های AC و DC شارژ کنند.

 

این خودروها هنوز قیمت گذاری نشده‌اند و انتظار می‌رود سفارش این دو خودرو قبل از پایان امسال آغاز شود.

نوشته شده در پنج شنبه 7 شهريور 1392ساعت 19:27 توسط admin |

نخستین جزییات از فیس لیفت پژو 3008 قبل از رونمایی اش در اتوشوی فرانکفورت همگانی شد؛ این کراس قرارست بعنوان مدل 2014 راهی بازار شود . . .

 

قبل از همه چیز باید گفت که 3008 یک کراس اور 5 نفره است که از سال 2008 میلادی تنها با پیشرانه های چهار سیلندر 1.6 و 2.0 لیتری وارد بازار شده و همچنان نیز نسل اول خود را میگذراند.

 

اما در 3008 جدید می توان دید که طراحان تلاش بسیاری داشته اند تا نمای ظاهری خودرو شباهت زیادی به پژوهای جدید و علی الخصوص به 508 استیشن داشته باشد؛ این امر در چراغ های جدید در جلو و عقب، جلوپنجره متحول شده، تریم های کرومی بدنه و رینگ هایی که سایزشان از 16 تا 18 اینچ متغیر بوده به وضوح قابل تشخیص است.

علی رغم نمای بیرونی، درون کابین تغییرات کمتری صورت گرفته اما به هرحال چرم جدید، افزوده شدن روکش های نقره ای رنگ و طراحی مجدد اداوت کنسول نمای بسیار شکیل و جذابی را بوجود آورده اند.

 

نوشته شده در پنج شنبه 7 شهريور 1392ساعت 19:20 توسط admin |

کمپانی مکزیکی BioMotion به تازگی تصاویری از یک خودروی مفهومی را منتشر کرده؛ خودرویی که می تواند پیشرانه الکتریکی داشته باشد و در کلاس هاچبک های شهری قرار بگیرد . . . 

نام این خودروی مفهومی Alux است که درمیان 100 طرح راه یافته به مسابقه ای که از طرف بایو موشن برگزار شده بود، به مقام نخست رسید. آلوکس را باید چکیده ای از عناصر طبیعی دانست چراکه به گفته طراحانش برخی از المان های آن با الهام از جنگل ها، غارها، سنگ ها و حتی سانوتس ها (cenotes) یا همان غارهای آهکی که اصلی ترین نماد طبیعت مکزیک است، طراحی شده اند. البته اینکه دقیقا کجای این خودرو براساس این الگوها ساخته شده کسی نمی داند!

 

نتیجه این خیال پردازی ها به خلق هاچبکی منجر شده که همانند اکثر کوپه های موجود، گلگیرهای برآمده و چراغ های LED در جلو و عقب دارد. آلوکس همچنین تریم مشکی مات بدنه و رینگ های 5 پره آلومینیومی دارد. اطلاع دیگری از این خودرو که توسط یک گروه 5 نفره شامل Oscar Eduardo و Chavira Lopez و Alejandro Sánchez و Sebastian Dib و Victor Rodríguez طراحی شده در دست نیست.

 

نوشته شده در پنج شنبه 7 شهريور 1392ساعت 13:54 توسط admin |

بعد از اعلام قیمت مدل های مختلف WRX، حال سوبارو لیست قیمت مدل های 2014 از کوپه اسپرتش را برای بازار آمریکای شمالی منتشر کرده است؛ BRZ در دو تیپ پریمیوم و لیمیتد تحویل مشتریان می شود . . .

BRZهای 2014 همگی مجهز به پیشرانه 2.0 لیتری بوکسری هستند که 200 اسب بخار قدرت و 205 نیوتن متر گشتاورشان موجب شده مصرف سوختشان برای مدلهای گیربکس اتومات و دستی به قرار زیر باشد:

  • گیربکس دستی: 10.7 لیتر در شهر، 7.8 لیتر در جاده و 9.4 لیتر در سیکل ترکیبی.
  • گیربکس اتومات: 9.4 لیتر در شهر، 6.7 لیتر در جاده و 8.4 لیتر در یکل ترکیبی.

بدون لحاظ کردن مالیات 795 دلاری برای ایالات مختلف (بغیر از 945 دلاری برای آلاسکا)، قیمت مدل های پایه ای پریمیوم که گیربکس 6 سرعته دستی، تهویه دوگانه اتومات، سیستم گرمایشی دوحالته برای صندلی های جلو و گرمایشی آینه بغل دارد، 25,595 دلار است.

قیمت مدل های لیمیتد BRZ نیز با گیربکس دستی 27,595 دلار و با گیربکس اتومات 28,695 دلار خواهد بود؛ BRZ لیمیتد مشخصه هایی مانند اسپویلر همرنگ بدنه در عقب، مه شکن های جلو و چرم های آلکانترا برای صندلی ها دارند.

همچنین هر دو مدل پریمیوم و لیمیتد بصورت استاندارد سیستم راهیابی و چندرسانه ای AHA برای پشتیبانی از اسمارت فون ها خواهند داشت.

نوشته شده در چهار شنبه 6 شهريور 1392ساعت 18:10 توسط admin |

به گزارش بلومبرگ، رئیس Geely هولدینگز در 23 ماه اوت در هنگ کنگ به خبرنگاران گفته است که برای شروع صادرات خودرو به ایالات متحده از شرکت سوئدی ولوو کمک خواهد گرفت تا بتواند در بازار های جدید نیز موفقیت کسب کند.


Gui Sheng Yue مدیر جیلی همچنین اظهار کرده که : «همکاری ما با شرکت ولوو موجب می‌شود که تصویر نام تجاری ما در ذهن مصرف کنندگان عوض شود و به عنوان یک شرکت بین المللی به فعالیت خود ادامه دهیم؛ و همین طور تحول ما در بازار های اروپا و امریکا باعث می‌شود بانکداری ما نیز به طور مشترک توسعه یابد. ».


هم اکنون ولوو و جیلی به طور جداگانه به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند تا با این همکاری نام تجاری ولوو در بین مردم کم ارزش نشود. همچنین جیلی قصد دارد تا با این حرکت جایگاه بزرگ‌ترین صادر کنندهٔ خودرو چین را به خود اختصاص دهد این در حالی است که در سال گذشته این شرکت تنها 100,800 خودرو صادر کرده است و همین طور قصد دارد این رقم را به 180,000 خودرو برساند تا رقیبی برای شرکت چری شود که سالانه 184,800 خودرو صادر می‌کند. خودروسازان چینی برای تولید 40 میلیون دستگاه خودرو در سال 2015 آماده می شوند که 27 میلیون دستگاه از آن در بازار این کشور و مابقی همانند طوفانی سهمگین به بازارهای جهانی وارد خواهند شد.

نوشته شده در چهار شنبه 6 شهريور 1392ساعت 17:52 توسط admin |

چند ساعت پس از لو رفتن تصاویر پژو 308 R مفهومی، پژو رسماً قبل از برگزاری نمایشگاه فرانکفورت آن را رونمایی کرد.

این خودرو دارای یک ظاهر فوق‌العاده تهاجمی می‌باشد که در نگاه اول انسان را به وجد می‌آورد،ترکیب دو رنگ قرمز و مشکی یکی از نقاط قوت این خودرو به حساب می‌آید.این خودرو دارای یک کیت ویژه بدنه است،سپر های بزرگ‌تر، رکاب‌های جانبی، کاهش ارتفاع(26 میلی متر) و رینگ‌های عظیم 19 اینچی دو پره ای که در لاستیک‌های 235/35 R19 قرار گرفتند از ویژگی‌های جدیدی است که بر روی این خودرو سوار شده‌اند.البته اگر نگاهی هم به عقب خودرو بیندازیم شاهد یک اگزوز دوگانه جدید و یک اسپویلر سقفی می‌شویم.همچنین با انجام این تغییرات،30 میلی متر به عرض خودرو اضافه شده است.

موتور 1.6 لیتری THP این خودرو هم از پژو RCZ R قرض گرفته شده است.این موتور در دور 6 هزار،270 اسب بخار قدرت و در دور موتور 1900 حدود 330 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.این پیشرانه یکی از برترین پیشرانه های تولید شده می‌باشد چرا که که 170 اسب بخار قدرت برای هر لیتر در نظر گرفته شده است.

قدرت ترمز این خودرو نیز از کالیپر های چهار پیستونه و دیسک‌های Alcon بدست می‌آید.قطر این دو قطعه در جلو به ترتیب 380 میلی متر و 32 میلی متر و در عقب 330 میلی متر و 22 میلی متر می‌باشد.

نوشته شده در سه شنبه 5 شهريور 1392ساعت 19:14 توسط admin |

لکسس به منظور ارتقا تصویر نام تجاری خود در ذهن مردم به دنبال گشایش فروشگاه های لوکس در دبی، توکیو و نیویورک می‌باشد.


لکسس اعلام کرده است که در فضای لوکس مردم می‌توانند نام تجاری این شرکت را بدون نشستن پشت فرمان تجربه کنند. همین طور لکسس اولین مکان لوکس خود را در Aoyama توکیو طراحی و اجاره کرده است که شامل کافه، فروشگاه، فضای نمایشگاه خودرو می‌باشد.


این مکان به دو قسمت تقسیم می‌شود، که طبقه اول شامل کافه ای که با برند های لوکس جهان همکاری دارد و همچنین یک پارکینگ و نمایشگاه ماشین می‌باشد. اما در طبقه دوم، فروشگاه اجناس لوکس قرار دارند که شامل برند های مشهور دنیا می‌باشند و همین طور یک کتابخانه و رستوران نیز در این طبقه قرار دارند.


این حرکت لکسس یک وجه تمایز از دیگر شرکت‌های خودرو سازی می‌باشد و همچنین لکسس در نظر دارد در اوایل سال جدید میلادی یک مرکز طراحی مد و مجله لکسس را در نیویورک ایجاد کند و همین طور می‌خواهد بعد از توکیو در شهر های بزرگ دیگر مانند دبی مرکزی هنری، فرهنگی، مد، فیلم، موسیقی، تکنولوژی محیط زیست ایجاد کند که سبب می‌شود نام لکسس فراتر از یک خودرو ساز در ذهن مردم شکل گیرد و تعامل بیشتر بین مردم و خودرو شکل گیرد.

نوشته شده در سه شنبه 5 شهريور 1392ساعت 18:25 توسط admin |

در گردهمایی سالانه National 4×4 & Outdoors Show که روزهای یکم لغایت سوم شهریورماه 92 در ملبورن برپا شد، تاتاموتورز از جدیدترین مفهومی اش با نام Tuff Truck پرده برداشت؛ خودرویی که برای تاتا به منزله یک پرش بلند به آینده است . . .

این پیکاپ با همکاری کمپانی استرالیایی Fusion Automotive ساخته شده که به تازگی توسط تاتاموتورز و برای عرضه خودروهای تجاری تک کابین و دوکابین با استاندارد آلایندگی یورو5 در بازار استرالیا خریداری شده؛ جالبست که طراح تاتا تاف نیز آقای Julian Quincey است که هم اکنون سرپرست گروه طراحی HSV یا همان Holden Special Vehicles را برعهده دارد.

 

با اینکه هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانه تاف منتشر نشده اما می دانیم که نسل چهارم تاتا زنون در استرالیا با موتور 2.2 لیتری توربو دیزلی عرضه می شود که 150 اسب قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور آن به کمک گیربکس 5 سرعته دستی به هر چهار چرخ منتقل می شود.

نوشته شده در دو شنبه 4 شهريور 1392ساعت 17:54 توسط admin |

کارشناسان می‌گویند تا سال 2016 میلادی، هند به سومین بازار بزرگ خودرو در جهان تبدیل خواهد شد.

به گزارش شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی، فروش خودروهای تجملی در هند در سال 2013 میلادی به میزان چهل درصد افزایش یافته است. در عین حال پیش‌بینی می‌شود میزان فروش خودروهای تجملی در هند در دوازده ماه آینده به شدت افزایش یابد. میزان فروش محصولات شرکت خودروسازی آئودی در هند در سال گذشته 63 درصد رشد را نشان می‌دهد.
خبرنگار این شبکه می‌گوید این موضوع موجب شد که شرکت رولزرویس به سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در هند روی آورد. شرکت رولزرویس قصد دارد مدل جدیدی را در این کشور با هزینه‌ای معادل پانصد هزار دلار تولید کند.
کارشناسان می‌گویند هند تا سال 2016 میلادی پس از آمریکا و چین سومین بازار بزرگ خودرو در جهان خواهد بود. خبرنگار شبکه افزود: کشاورزان عمده ترین خریداران خودروهای تجملی در هند را تشکیل می‌دهند. کشاورزان هندی زمین‌های زراعی خود را فروخته و مبالغ هنگفتی نیز کسب کرده‌اند و بخشی از آن را صرف خرید خودروهای گران قیمت می‌کنند.

نوشته شده در دو شنبه 4 شهريور 1392ساعت 17:27 توسط admin |

در شرایطی ماجرای ورود خودروهای لوکس به ویژه پورشه از جزیره ابوموسی خبرساز شده که این واردات با استفاده از مجوز خاص صادر شده از سوی دولت صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حدود دو سال پیش رییس‌جمهوری وقت با سفر به جزیره ابوموسی مجوز واردات خودرو بدون پرداخت تعرفه گمرکی را به هر یک از ساکنین این جزیره اهدا کرد.

پس از آن با توجه به سطح مالی ساکنین این جزیره، دلالان برای خرید این مجوزها فعال شدند. خودروهای وارد شده از جزیره ابوموسی بیشتر پورشه بوده و گفته می‌شود که سود واردکنندگان از واردات هر یک از این خودروها حدود 400 میلیون تومان بوده است.

این در حالی است که به گفته یک واردکننده خودرو، قیمت خرید هر یک از این مجوزها از ساکنین ابوموسی قیمتی حدود 50 میلیون تومان بوده است. در این زمینه معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اخیراً اعلام کرده که ساکنین ابوموسی معتقدند که مجوزهای خود را ارزان فروخته‌اند بنابراین خریداران این مجوزها باید برای پرداخت مجدد پول، مراجعه کنند.

در این زمینه یک کارشناس صنعت خودرو می‌گوید: از ابتدا نیز معلوم بود ساکنین ابوموسی با توجه به سطح مالیشان قادر به واردات خودرو نیستند. بنابراین بهتر بود دولت برای حمایت از آن‌ها راهکار دیگری را غیر از اعطای مجوز واردات خودرو بدون تعرفه در نظر می‌گرفت.

این واردکننده خودرو تصریح می‌کند: به نظر می‌رسد که مسوولان باید در رابطه با اعطای مجوزهای این چنینی دقت بیشتری کنند زیرا برخی از این مجوزها حاصلی جز ایجاد رانت و دلال پروری ندارد.

نوشته شده در دو شنبه 4 شهريور 1392ساعت 12:27 توسط admin |

بعد از انتشار نخستین تریلر ریوال حالا کمپانی سوئدی Ghost Games که ساخت این نسخه NFS به او واگذار شده، دومین تریلر آن را هم منتشر نمود که شادی هواداران لامبورگینی را به همراه داشت . . . 

 

می توان گفت که واکنش های اولیه به انتشار تریلر پیشین ریوال بسیار خوب بود علی الخصوص برای عاشقان اسب سرکش ایتالیایی چرا که بالاخره آرزوی چندین ساله شان برای رانندگی با فراری و حتی سوپرکار جدیدش F12 مجددا برآورده شده. اما حالا دومین گروهی که با دیدن این تریلر دچار هیجان مفرط می شوند هواداران لامبو هستند چون می توانند لذت راندن مجازی با لامبورگینی وننو را تجربه کنند.

 

قاعدتا هرکسی نمی تواند در دنیای واقعی پشت فرمان وننویی بنشیند که از 4 دستگاه آن یکی برای کمپانی ساخته شده و سه تای دیگر هم پیش فروش شده اند. احتمالا تنها چیزی که می توان گفت اینست که EA موچکریم! موعد انتشار NFS ریوال روز 28 آبان ماه 92 است.

نوشته شده در یک شنبه 3 شهريور 1392ساعت 20:4 توسط admin |

یکی از محصولات تیونر ویلز.اند.مور YarroW نام دارد که برپایه لامبورگینی گالاردو LP560-4 صورت گرفته است. بهره‌گیری از سیستم اگزوز جدید و تغییر برنامه ECU قدرت و گشتاور تولیدی این گالاردو را به ترتیب به 620 اسب‌بخار و 785 نیوتن‌متر رسانده؛ یعنی 80 واحد افزایش قدرت و 245 واحد گشتاور بیشتر نسبت به مدل استاندارد . . .

در گایاردو YarroW سیستم ترمز نیز دچار تغییر شده بطوریکه دیسک‌های جلویی آن 14.96 اینچی با کالیبرهای 6 گیره‌ای و دیسک‌های عقب 14.7 اینچی با کالیبرهای 4 گیره‌ای هستند. رینگ‌های فورج‌کاری شده 20 اینچی نیز کاملا جدید بوده که افزوده‌شدن تایرهای 235 میلی متری در جلو و 305 میلی‌متری عقب، چسبندگی خودرو را دوچندان می‌کنند.

همچنین سیستم تعلیق جدید با کمک‌هایی که می‌توان تا 450 میلی‌متر ارتفاع آنرا تغییر داد، از دیگر مشخصه YarroW است. تیون موتور 12,500 یورو، کیت ترمز 13,998 یورو و رینگ و لاستیک نیز 11,400 یورو قیمت خواهند داشت.

نوشته شده در یک شنبه 3 شهريور 1392ساعت 19:38 توسط admin |

آئودی قبل از برپایی نمایشگاه فرانکفورت 2013 فیس لیفت لوکس ترین محصولش یعنی A8 را معرفی کرد؛ خودرویی که بعنوان مدل 2014 شناخته شده و عرضه آن از پاییز جاری ابتدا از بازار آلمان و با قیمت پایه ای 74,500 یورو یا معادل تقریبی 99,700 دلار شروع می شود . . .

در A8 جدید می توان دید که جلوپنجره، سپر جلو و حتی کاپوت کشیده آن مجددا طراحی شده اند اما چیزی که آئودی بیش از همه به آن تاکید دارد استفاده از نسل جدید LEDها در چراغ های A8 است که تنها برای نسخه های V8 آن در آلمان بصورت استاندارد بوده و در مابقی مدل های یک آپشن سفارشی خواهد بود.

در چراغ های جلو از تکنولوژی Matrix LED استفاده شده که شامل 25 دیوید هوشمند است یعنی بسته به شرایط جاده ای می توانند جداگانه روشن/خاموش شوند. دومین مشخصه جدید A8 استفاده از Sequentiall LED برای چراغ های راهنماست؛ چراغ های راهنمای این خودرو متشکل از 18 دیود در جلو و 24 دیود در عقب بوده که روشن شدن آن بصورت ترتیبی و یک به یک است. 

 

 

نوشته شده در یک شنبه 3 شهريور 1392ساعت 12:45 توسط admin |

 

درگ تایمز 2013 شاهد رکورد جدیدی در کلاس Super Car بود؛ این نیسان 700 اسبی که با پکیج Stage 2 تیونر انگلیسی EcuTek آمده بود برای پایان دادن به مرحله دهم این مسابقات، سه بار روی خط استارت قرار گرفت . .

نوشته شده در شنبه 2 شهريور 1392ساعت 14:32 توسط admin |

تویوتا برای سال آینده فیس لیفتی نسبتاً عجیب و افراطی برای پرادو معرفی می‌کند. عمده‌ترین تغییرات به پوزه خودرو و طراحی تغییر یافته چراغ‌ها بر می‌گردد.


ما درباره نسل چهارم لندکروزر پرادو سری 150 که اواخر سال 2009 معرفی شد صحبت می‌کنیم و نباید این خودرو را با لندکروزر بزرگ‌تر V8 اشتباه گرفت.


چشمهای بیرون زده پرادو با چراغهای LED، چراغهای عقب پله ای شکل، افزودن قابلیتهای خارج از جاده، درب عقب بزرگ همانند خودروهای ون، اسپویلر عقب، نوارهای عمودی جلوپنجره و سپر ضخیم و ضربه گیرهای جلو و تغییر محل پلاک از اصلاحات انجام شده‌اند.


کابین نیز دست‌خوش تغییرات و بروز رسانی هایی در تجهیزات و امکانات شده و یک سیستم سرگرمی ارتقا یافته از جمله موارد قابل توجه است.


در مورد پیشرانه هنوز اطلاعات رسمی منتشر نشده ولی موتورهای V6 سه و چهار لیتری احتمالاً با بهبودهایی روی این ماشین همچنان به انجام وظیفه خواهند پرداخت.

نوشته شده در شنبه 2 شهريور 1392ساعت 12:44 توسط admin |